مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 13:402020-12-05اجتماعي

فارس من| مسیر بهشت رضوان تا تقاطع فردوسی یک مسیر فرعی روستایی است


رییس سابق پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: از بهشت رضوان به سمت تقاطع فردوسی هنوز همان بافت قدیمی خود را داراست، زیرا آن جاده یک مسیر فرعی روستایی است و توجیهی برای تعریض و بهسازی آنجا وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مخاطبان در سامانه ثبت و درخواست پیگیری این موضوع را داشتند.

رییس سابق پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این مسیر در گذشته یک جاده روستایی بود که شهرداری مشهد طرح آرامستان رضوان را در آنجا اجرایی کرد، با توجه به اینکه میزان تردد ها به آن محل افزایش یافت، ما این موضوع را در کمیسیون ایمنی راه ها در کمیته فنی شورای هماهنگی ترافیک استان(همتا) مطرح کردیم.

سرهنگ حمیدرضا امیدوار عنوان کرد: در این کمیته با استناد به این موضوع که ساخت آرامستان در آنجا بار ترافیکی به مردم تحمیل کرده است، از شهرداری درخواست کردیم با توجه به این مطلب این جاده را بازسازی کند.

وی افزود: با توجه به این تقاضا شهرداری مشهد جاده روستایی سابق این محل با عرض پنج و نیم متر را تعریض کرد و این عرض را به 11 متر افزایش داد.

رییس سابق پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به هزینه 11 میلیارد تومانی تعریض و بهسازی این جاده گفت: روزی که این جاده افتتاح شد، تمام علائم مورد نیاز راهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مسیر بهشت رضوان تا تقاطع فردوسی یک مسیر فرعی روستایی است

فارس من| مسیر بهشت رضوان تا تقاطع فردوسی یک مسیر فرعی روستایی است